Customer Service Representative

Customer Service Representative, parttime/fulltime, 32 - 40 uur, Deventer

Arbeidsvoorwaarden

Orange Pharma is niet zomaar een medische groothandel. Ze zijn een internationale organisatie die geneesmiddelen en medische hulpmiddelen levert aan ziekenhuizen en apotheken in het Caribisch gebied, Europa maar ook daarbuiten. En ze groeien snel dus dat betekent dat ze altijd op zoek zijn naar talent dat met ze mee wil groeien. Hier draait alles om mensen en ze houden ervan om samen te werken, resultaten te behalen maar ook om samen te lunchen.

Wil jij deel uitmaken van het Orange Pharma Team? Check dan deze arbeidsvoorwaarden:

  • Een baan voor 32 tot 40 uur per week;
  • Je kunt rekenen op een bruto maandsalaris tussen de €2.750,- en €4.000,- op basis van een 40-urige werkweek, afhankelijk van hoeveel je weet en hebt meegemaakt;
  • We starten met een jaarcontract, maar als het goed klikt, maken we er graag een vast dienstverband van;
  • Onze pensioenregeling is volgens de CAO Apotheken, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over later;
  • We vergoeden je reiskosten als je meer dan 5 kilometer van ons kantoor woont;
  • En je hebt recht op maar liefst 26 vakantiedagen per jaar als je fulltime werkt.

Functieomschrijving

Bij Orange Pharma ben jij het eerste aanspreekpunt als het aankomt op klantenservice voor apothekers in het Caribisch gebied, Europa maar ook daarbuiten. Ons doel? Elke apotheker laten glimlachen en zich een echte 'happy customer' voelen. Jij bent degene die verantwoordelijk is voor alles, van bestelling tot blije klant.

Maar dat is nog niet alles. Onderstaand de taken waar je verantwoordelijk voor zal zijn;

  • Orders invoeren in het systeem;
  • Bestellingen registreren en direct in actie komen;
  • E-mails behandelen en vragen van klanten beantwoorden (telefonisch natuurlijk ook);
  • Zorgen dat al onze leveringen op tijd en netjes gepland zijn en dit goed in de gaten houden;
  • Klanten op de hoogte houden van hun bestellingen via telefoon en email;
  • Brainstormen en goede ideeën aandragen om onze orderprocessen nog beter te maken.

Functie-eisen

Jij hebt een diepe passie voor het bijdragen aan de zorg voor mensen. Daarbij krijg jij de energie om snel en zo volledig mogelijk de behoefte van de klanten te vervullen. Ben jij klantgericht, flexibel, stressbestendig, beschik je over een goed oplossend vermogen en herken je jezelf in onderstaande punten? Reageer dan meteen!

  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Ervaring in de farmacie (mens/dier) is een pre;
  • Je hebt affiniteit met het verbeteren van de werkprocessen binnen Customer Service en de aansluiting met Sales en Inkoop;
  • Je werkt zorgvuldig en secuur, bent communicatief sterk en kenmerkt jezelf als ondernemend;
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands en Engels.

Herken jij je in het profiel van de vacature Customer Service Representative? Kamphorst Personeel in Apeldoorn is onze partner in de selectieprocedure. Klik op de link en reageer direct; apeldoorn@kamphorstpersoneel.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

It's the service - by happy people